maandag 1 juli 2013

Hoge stelten...


... van riant 13cm hoog!

Als dit geen tegenhanger is van de crocs die ik vandaag aan heb gehad, dan weet ik het niet meer!! (Vandaag 8,5 kratten met zooi uit Kirsten's kamer gesleept.... Ze heeft er 5 gecontroleerd... 2,5 krat aan inhoud moest blijven, 1 krat gaat naar de Kringloop en 1,5 krat inhoud is weggegooid!... Nog 3,5 krat te gaan.... staat morgen bij Kirsten op het menu, hahaha... en we zijn nog niet klaar..... de hamsteraar hè!).

Maar deze knalkleurige stelten heb ik vorige week zaterdag gekocht in de sale. Even compensatie voor het anti-zomerweer... heb ik ieder geval wel zomer aan mijn voeten... en mocht het regenen... ach... mijn schoenen zijn inclusief drempel dus teentjes blijven droog, hahaha.


Ik had ze tijdens Ramon's verjaardag (afgelopen zaterdag) aan, en heb de gehele dag op die nieuwe schoenen gedreuteld (ja... in de woonkamer dreutel je heen en weer natuurlijk)... en voetjes hadden 's avonds geen centje pijn, kuitjes ook niet en ook de bovenbeentjes waren gezellie.


Door de dikke hak heb je weinig kans om te wiebel wabbelen, dus... ideaal wandelschoentje. Mits geen kinderkopjes hè... want da's bagger met welke hak dan ook. Dan moet je namelijk je hak precies midden op  het kleine steentje mikken... dan kan je niet om je heen kijken, maar ben je aan het tegelturen, bleg!


Di Lauro het merk zei me niet zo veel, maar de schoenen die in de winkel staan waren allemaal vrolijk gekleurd en met hakken (niet allemaal zo hoog hoor!). Vrolijke schoenenmode hoor dit jaar... feest!!


Afgelopen zaterdag ben ik met Kirsten en Rem wezen "stappen" omdat Kirsten zo ontzettend hard heeft gewerkt op school (wij waren trouwens uit huis gezet omdat Ramon een verjaardagsfeestje hield en er 4 jongens uit zijn klas kwamen). Bridget was uit logeren, dus.... een filmpje gingen we doen met zijn drietjes. Eerst Bridget weg brengen, toen naar de stad naar de bioscoop, Fast & Furious 6", daarna een terrasje pakken en wat gedronken. Daarna naar Scheveningen naar het strand, Kirsten heeft lekker over het zand gebandjerd (kijk dat deed ik nu weer niet met mijn schoenen aan), tig handstanden en gekke sprongen maken voor de goeie kiek later en weer een terrasje gepakt. Ook nog over de boulevard gewandeld... en weer heb ik heerlijk gelopen op deze felgekleurde "stelten"!

14 opmerkingen:

  1. Dat zijn mooie schoenen, ook de kleur is erg mooi. Fijn dat ze ook zo lekker zitten.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hoge stelten zijn prachtig.
    Tegenwoordig zie je zoveel mooi schoenen.
    Ik kan er alleen niet op lopen ha ha.
    Maar bij een ander vindt ik ze leuk.
    Wat fijn he dat opruimen maar ook moeilijk.
    Wat mag weg en wat niet.Gaat kirsten ook al naar het voorgezet onderwijs volgend schooljaar.
    Lieve groet, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kirsten gaat volgend jaar naar 4 Atheneum en Bridget gaat naar groep 7 (die schiet al aardig op).

      Opruimen is, vind ik, best lastig, maar Kirsten helaas ook... hebben we gemerkt op haar kamer. Werkelijk elk gaatje, laatje, kiertje, plankje was volgestopt, hahaha.

      Groetjes, Collie

      Verwijderen
  3. Pff, hoe kun je er op lopen?
    Ha het is goed dat je mijn voetene niet zag.Stallaarzen en warm! Kom gerust hier hoor,hier is het pas mooi weer.35 graden ofzo moeten we krijgen en nu rond dertig.Kun je allicht je zomerschoenen aan.
    Veel plezier,ik ga trucken!!
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh gaaf zeg !!! Yep hier zou ik ook op kunnen lopen met die stevige hak en zool. Ik ben fan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whaha je bent wel van uitersten; -) Voor tuinwerk zijn je crocs heel functioneel, maar deze prachtige schoenen zijn toch meer mijn ding. Ik hoop voor Kirsten dat jullie dezelfde schoenmaat hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas niet, of misschien gelukkig niet, want ze bietst de rest allemaal al... kleding, make-up, sieraden, tassen etc. etc. etc.

      Kirsten is een stuk kleiner dan ik... en haar voetjes dus ook... scheelt 2 hele schoenmaten...

      Groetjes, Collie

      Verwijderen
    2. Arme Kirsten. Maar voor jouw schoenen wel beter. Anders ben je die ook nog kwijt. Wacht maar tot Bridget ook die leeftijd bereikt heeft. Hier met vier meiden in huis is er ook regelmatig wat van eigenaar veranderd, bewust dan wel onbewust ;)

      Verwijderen
  6. Wow, wat hoog, ik kan er niet op lopen.
    Geniet van je mooie schoenen, nu nog een leuk jurkje erbij maken....

    Jouw Unique komt nog hoor, ik had zoveel andere dingen die eerst moesten...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben vandaag weer aan de zomerjas begonnen, waar ik al heel lang geleden aan begonnen ben...

      Zoveel plannen, maar alles gaat niet tegelijk, hahaha.

      Maar wat in het vat zit, verzuurt niet hè!

      Groetjes, Collie

      Verwijderen
  7. man da is hoog da kan ik nie en je bent alnie van de kleinste maar wel heel sjiek liesbet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha, voor de Blokken-kant van de familie ben ik een uk van slechts 1,69 :)

      Groetjes, Collie

      Verwijderen
  8. Hoog! maar wel mooi en een frisse kleur,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (11) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (73) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (1) museum (1) muts (4) naaien (2) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (77) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (26) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonnetje (3) zwemdiploma (3)