maandag 13 januari 2014

Burda Classics 2013


De Burda classics lag nog steeds te wachten om doorgebladerd te worden (dat geld trouwens ook voor de Knip januari 2014). Aangezien ik nu even mijn hoofd rustig laat wennen aan alles wat het moet doen, zet ik de foto's die ik wel al genomen had gewoon plof onder elkaar en zal ik misschien her en der wat tikken, maar dat weet ik nu (ben aan het tikken) nog niet zeker, hahaha.

Het is al een ouder boekje uit herfst 2013, dus ik vermoed dat het in de winkels niet meer ligt, maar het staat nog wel op de website van Naaipatronen.nl



Dit setje doet me denken aan mijn kantoortijd... héél lang geleden. Ik had een hele rits van dit soort rokjes en truitjes in diverse kleurtjes en natuurlijk in bijpassende kleur hoge pumps!














Niet de kleurtjes me staan (met geel en beige lijk ik ziek), maar ik vind het totaalplaatje wel leuk, lekker voorjaarsachtig... Gut bedenk ik me... het boekje is eigenlijk herfst/winter...??


Weer qua kleur niet mijn ding, maar vind het een leuk plaatje en een héél leuk jasje!!







Mooi setje! Een eenvoudig jasje met losse nepbonten kraag en eenvoudig spagettibandjesjurkje eronder. Misschien is de losse bontkraag iets te breed, maar dat is zo veranderd.



























6 opmerkingen:

  1. Daar staan wel een aantal erg leuke dingetjes in....nouja eerst bevallen en lijf terug en dan zien we wel weer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rokje 3 vind ik leuk. Net effe wat anders dan een strakke rok. Vind het vrolijker als business suit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nicole, denk je dat rokje 3 hetzelfde rokje is als prinses Mabel met haar verloving aan had? Of is het wat klokkender denk je?
    http://www.isgeschiedenis.nl/archiefstukken/30-jaar-koningin-beatrix/
    naar beneden scrollen -> wit rokje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij lijkt er wel heel veel op. Bij Mabel is het rokje wat korter (op de knie) en strakker bij de benen en is de bocht naar het klokkende gedeelte wat scherper, dus klokt het wat meer.

      Maar ik vind die uit de Burda ook heel mooi. Je kan het misschien met een proeflapje uitproberen eventueel met wat aanpassingen als je het rokje meer á la Mabel wilt hebben.

      Groetjes, Collie

      Verwijderen
  4. Ik zie er hele leuke items in, enig idee waar deze uitgave nog te verkrijgen is, op naaipatronen.nl is hij niet meer verkrijgbaar. Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien bij Patronen.nl, Marktplaats en anders misschien bij de Burda zelf informeren of daar nog een exemplaar te bestellen is.

      Verwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (11) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (73) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (1) museum (1) muts (4) naaien (2) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (77) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (26) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonnetje (3) zwemdiploma (3)