donderdag 20 maart 2014

Locken... theeleuten... en tekst tikkelateuren...


Vanaf de verjaardag van zaterdag niet veel meer gedaan. Voordat ik naar mijn nichtje, Savannah, haar verjaardag ging nog wat gelockt en een zoom "bewerkt" met de schaar. Was ik namelijk vergeten te doen, dus dat maar eerst voordat ik verder ging locken. Uiteindelijk niet verder gelockt, want het was inééns tijd om te gaan. Dus... dat zou ik zondag wel doen... Ahum... dus niet... Zondag zag mijn hoofd twintigduizend sterretjes, zodat 'ie last had van een gespleten persoonlijkheid en wel in de vorm van een migraine aanval met een zweem van grieperitis, aardoor ik me lamlendig voelde en scheel keek en ik aan de andere kant het er totáál niet mee eens was en er ook niks van wilde weten.

Pfff... medicijnen ingenomen en mezelf naar een stoel gesleurd... en daar ben ik niet meer uitgekomen... Bah... Stóm gedoe!...De afdeling migraine heeft de maandag, dinsdag en woensdag ook nog huisgehouden... Pas vandaag wordt ik wakker zonder scherpe hoofdpijn achter mijn ogen en ergens in het midden van mijn hersenstam is het eindelijk pijnloos. Geen kleine oogjes die geen licht kunnen verdragen. Mijn hoofd is weer van mezelf!! YES!!


Gelukkig maar, want anders had ik niet zo lekker achter de locker kunnen zitten in het zonnetje. Ik probeer een kiek te bakken tegen de zon in.... mwa... je ziet dat het zonnetje duidelijk door de bomen schijnt, maar in het echt is het véél mooier, hahaha.


Zoals je ziet heb ik zaterdag alles neergekwakt en zelfs wat ik eraf geknipt heb niet netjes in de prullebak gekieperd... Ik moet eens plek maken op mijn naaitafeltje, want het wordt met die verschillende projecten tegelijk een beetje dringen...


Vandaag heb ik niet veel gedaan. Ik doe het nog rustig aan. Ik heb wel nog achter mijn laptop aan een stuk tekst zitten rammelen. Mijn vriendin kwam gezellig aanwaaien en we hebben in de tuin een lekkere tas thee in het zonnetje gedronken. Het was ècht héérlijk buiten en ik hoop dat het morgen weer zulk weer is.

Morgen hoop ik wat meer te kunnen laten zien dan een bak puinzooi, met lieve zoete kleurtjes dat wel, op mijn naaitafeltje!

5 opmerkingen:

  1. Fijn dat je je weer beter voelt. Ellendig is migraine wel,neem meestal gelijk een dubbele pijnstiller op advise van de dokter en je voorkomt een hoop hoofdpijn.
    Geniet van het zonnetje en je naaierei. Ben benieuwd hoor.
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne werkplek zo met uitzicht ... en zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat de migraine weer verslagen is! Geniet van het zonnetje en het feit dat je weer wat kan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh, wat vervelend dat je weer een migraine-aanval hebt moeten overleven. Soms zou je echt willen dat je de tijd vooruit kunt spoelen, zodat je gewoon weer hoofdpijn vrij bent.

    Ik ben heel erg benieuwd naar het nachtjamaponnetje van Bridget. Maar nog meer naar je deken. Ik heb nog een flinke stapel soortgelijke kleurtjes liggen en ik twijfel al maanden welk patroon ik zal gebruiken om er een deken van te maken. Jouw eindresultaat trekt mij vast over de streep.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. fijn dat het nu weer beter met je gaat! Hoofdpijn en dan wel zulke is inderdaad afschuwelijk en in je bed kruipen is de enigste optie!
    ben heel benieuwd naar je deken en pon!
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (11) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (73) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (1) museum (1) muts (4) naaien (2) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (77) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (26) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonnetje (3) zwemdiploma (3)