donderdag 10 april 2014

Nieuwe aanwinsten met een verrassingszakje...


Afgelopen dinsdag werd er een héle dikke enveloppe bezorgd. De lapjes zaten mooi in plastic verpakt en ik zag direct een zakje erbij liggen. Dat kwam namelijk zo... Wat ik had besteld aan driehoekjesstof was op tien centimeter na niet op voorraad, dus ze vroeg of dat een probleem was en dat ze het natuurlijk het te veel betaalde terug zou storten.

Nou, aangezien ik altijd ruim bestel is dat totaal geen probleem. Ik koop zelden stof met een vaststaand patroon in mijn hoofd, dus ik kan gewoon switchen... en ik heb gewoon best wel riant stof genomen... dus... Nu kon ze het wel in mindering brengen, maar ik had ook gezien dat ze héle leuke knoopjes heeft... en ik ben dól op leuke knoopjes. Dus ik vroeg haar om voor het bedrag dat aan stof te weinig was ze mij wilde verrassen met leuke knoopjes...


Nou, en dat is haar supergoed gelukt! Ontzettend vrolijke knoopjes, met bloemetjes, in bloemetjesvorm, met twee kleurtjes... gekleurde randjes... helemaal top! Bridget was er ook gelijk helemaal weg van, dus ik ga er gezellig mee aan de slag, hahaha.


Het uilenstofje is een snoes. Iets donkerder qua ondergrond dan ik had verwacht, maar dat is het helemaal niet erg, want het is nu een wat stoerder stofje geworden en dat kan Bridget juist best wel hebben. Ik heb gisteren alvast blauw biaisband gekocht om paspelband te maken. Ik dacht laat ik vast vooruitdenken en aangezien ik samen met Kirsten toch al in het winkelcentrum was om schriften te kopen... hobbelde ik gelijk De Creatief binnen. 

Ik heb ook gelijk een sneeuwwit katoenen kantje voor de babydoll van Bridget gekocht. Kirsten vond het kantje helemaal doddelig! En Wilde zelf ook wel een babydoll met een wit kantje... oké staat genoteerd.


Het driehoekjeslapje was precies zoals ik het had verwacht. Foto van de site was exact wat ik nu voor mijn neus heb liggen. Ik heb al een beetje een idee wat voor jurkje ik ga maken... Wel even het patroon opzoeken, hahaha.

1 opmerking:

  1. Mooie stofjes van Noeks en een geweldige service!
    Ik kijk uit naar je creaties!

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (11) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (73) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (1) museum (1) muts (4) naaien (2) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (77) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (26) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonnetje (3) zwemdiploma (3)