woensdag 2 april 2014

Oh... zo verwend hè... door Sancho en door Rem...


Wat ben ik toch ontzettend verwend afgelopen zaterdag. Het was een ontzettend gezellige dag met de Sanchodames, met een heerlijke lunch, leuke vergadering met véél gelach, een pauze met wat te drinken en lekkers, een wedstrijd met cadeautjes en daarna een presentatie van ippies... en ik kreeg als verrassing een cadeaubon!!



Een cadeaubon van Noeks, een webwinkel met de prachtigste stofjes! Echt super geweldig! Ik ben zondag al heerlijk door de webwinkel gehopst en vandaag heb ik er even de Burda erbij gepakt, want ik wil even kijken hoeveel stof ik nodig heb voor een leuk jurkje. Lijkt me wel leuk om dan gelijk met een ècht doel een stofje te kopen.


Toen ik bij de auto aankwam en ik de deur had open gedaan, zag ik dit pakje op mijn stoel liggen... Huh? Ik pak het op en zegt Rem... Ja, verrassinkje! Dat heb ik daarnet gekocht omdat je zo stoer een presentatie ging geven vandaag voor de dames van Sancho.

Rem weet dat mijn vroegere spreekbeurten op school nu niet bepaald van een leien dakje gingen, gezien mijn latere spreekvrees (en dus onderduikneigingen) voor speeches en dergelijke... Dus hij vond het wel tof, dat ik dit graag wilde doen en eigenlijk zonder stressende zenuwen naar de zaterdag toe heb geleefd.


In het pakje zaten deze vrolijke rode oorbellen... Deze kleur rood staat mij geweldig en ik heb pasgeleden een rood vestje gekocht... staan ze perfect bij. Hij vond de vierkantjes, vrolijk en speels en wel toepasselijk, omdat mijn achternaam natuurlijk "Blok" is.

Helemaal super werd de dag afgesloten met een heerlijk etentje, daarom heb ik de oorbellen niet eerder laten zien, want ik had ze voor de veiligheid even in het handschoenenkastje gelegd en Rem heeft ze gisteren pas uit de auto gehaald. We hebben heerlijk gegeten en na het toetje, een dame blanche, konden we geen van beiden meer pap zeggen...

... en nu ga ik snel stofjes bestellen, hahaha...

4 opmerkingen:

  1. Je bent een bofbips! maar je hebt t dan ook echt wel verdiend hè dacht ik zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, een bon van Noeks! Zo'n heerlijke webshop. Al meedere malen stof besteld van super kwaliteit. Om eerlijk te zijn: ik ben best een beetje jaloers...
    Veel plezier met kiezen, verwerken en dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat lief van je man. Knap van je dat je een presentatie hebt gegeven, ook niks voor mij, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo wat een lieve man heb jij! Wees er maar zuinig op. Knap een presentatie geven! Ik doe het je niet na. Maar volgens mij ben je daar best goed in. Nu een mooie stofje uit gaan zoeken,veel plezier met het voorwerk.

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (11) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (73) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (1) museum (1) muts (4) naaien (2) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (77) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (26) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonnetje (3) zwemdiploma (3)