donderdag 3 april 2014

Simsalabim toveren met stoffen...


Ik scrolde vandaag door mijn bloglovin-lijst en zag daar ineens een vrolijk labeltje... ik dacht althans dat het een labeltje was. Het beeldscherm op mijn mobiel is wel riant, maar niet zo riant dat ik dat in een flits zie... Ik klik er op en kom bij Applicatie-en-Zo haar blog... vandaar dat ik aan een labeltje/applicatie dacht, maar niks geen label het is een aankondigingsposter van een stoffenmarkt!!

Simsalabim toveren met stoffenmarkt 2.0 aanstaande zondag 6 april... in Essen, in België, dus... ik googlen waar dat dan toch ongeveer ligt, want daar heb ik even geen flauw benul van... en het blijkt dat het maar een klein uurtje vanaf Gouda ligt.... Naaaah... da's toch prima te doen... Naar mijn schoonzus in Coevorden rijden ben ik zo'n 2,5 uur bezig... dus... dan is Essen een kippestukkie, hahaha.

Ik wilde weten wat er allemaal voor kramen op de markt staan, dus ik googlede weer en het blijkt dat "Simsalabim toveren met stof" meer is dan een stoffenmarkt... De stoffenmarkt is zeg maar een onderdeel daarvan (denk ik). Ik zie dat er op een dinsdagavond nog twee plekjes vrij zijn om te naaien, en dat je zonder opgeven voor een proefles zo kan binnenvallen, dat er vakantie-naaien is en ik zie allerlei rokjes in leuke printjes voorbij komen.... Ik ga daar nog eens vaker langshopsen...

Maar wat voor kramen staan er, daar was ik gebleven, weer even terug scrollen, was er alweer een kilometer voorbij gescrold. Er is een lijstje met kramen dat vermeld wordt op 19 maart op facebook van Simsalabim toveren met stof, maar ik zie ook her en der... De allerlaatste aanmelding voor de markt... en vervolgens nog een allerlaatste aanmelding, hahaha. Het lijstje is denk ik een stukje langer dan die van 19 maart jl.

Ik heb er wel zin in... Dus ik effe Hangout-en met Rem, wel met de vermelding erbij dat er ook lekkere terrasjes zijn, dat stond namelijk bij een evenementenpagina van Essen vermeld, hahaha. Ik ben niet gek hè... De man zijn keel wil natuurlijk wel gestreeld worden als 'ie met zijn vrouw mee gaat naar een vrolijke stofjesbedoening! Rem antwoord niet veel later dat 'ie dat wel een leuk idee vind. Ik had wel even het vrolijke plaatje van hierboven ge-Hangout, dan ziet hij het sfeertje een beetje voor zich.

Dus... ik ga zondag naar Essen, tussen 10:00 en 16:00 uur is de stoffenmarkt... dus we kunnen relaxt er naartoe rijden. Ik heb er zin in!!

8 opmerkingen:

  1. Leuk, dan zie ik je daar waarschijnlijk! Want wij staan daar met onze stofjes.

    Groetjes, Lieve (Pieke Wieke)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb daarnet even bij je op je blog gekeken. Wat maak je prachtige kleertjes, mooie stoffencombi's en natuurlijk het vrolijke manneke die het graag draagt :D

      Ik zit nu in je webwinkel te neuzen... genieten zo veel mooie stofjes... Tot zondag!

      Verwijderen
  2. Ooh heerlijk die plannen die je maakt in een opwelling en die dan ook nog eens door gaan. Je geeft ons toch wel een verslag? Want Essen is vanaf Twente wat verder rijden. Je schoonzus in Coevorden is dan weer een peuleschilletje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ploep! Ik liep er tegen aan en had er gelijk zin in... huppetee opgezocht, Rem gepolst en klaar is Mina :-)

      En óf ik een verslag maak! Hahaha ja, Coevorden is vanaf jou weer een kippestukkie hahaha.

      Verwijderen
  3. Wat leuk dat je komt Nicole !

    Groetjes Sandra (applicatie-en-zo)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Da's inderdaad echt net over de grens, benieuwd of je leuke stofjes tegen gaat komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Nicole
    Ik heb nog nooit gerageert maar ik woon in Beilen lekker dicht bij Coevorden maar veel te ver van Essen.
    Groetjes Roely.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh goed idee! Dat is vanaf hier echt bijna om de hoek! 30 min rijden, jihah!

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (11) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (73) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (1) museum (1) muts (4) naaien (2) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (77) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (26) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonnetje (3) zwemdiploma (3)