donderdag 4 juni 2015

Wel een drankje in het zonnetje verdient!


Ja, in het zonnetje... op een terrasje... zomaar door de weeks!!! En dat wel omdat ik eindelijk na een héle lange tijd eindelijk het patroon af heb en het patroon op de post kan naar Farbenmix!! Ik had een soort van last van een writersblock, maar dan voor patronen, hahaha.

Ik ben al máánden wat dat betreft uit mijn ritme... Afgelopen weekend met Dennis afgesproken dat het déze week toch ècht moest gebeuren... maar maandag... sjucht gebeurde niets... dinsdag grrr... wéér niets!! Maar wel eindelijk eetstoelen gescoord voor een tientje per stuk. Nog geen 900 meter bij mijn huis vandaan!


Na de product-fotoshoot afgelopen zaterdag en dinsdag zag ik wel héél veel vloer in mijn woonkamer omdat de eettafel tegen de kast aan stond... Mijn radertjes gingen raderen (nee, helaas niet voor het patroon) en ik móest ruimte om me heen maken... en dat heb ik gisteren gedaan. Met behulp van Pipa om een plankenkast naar boven te krijgen en met héél veel hulp van Bridget is de woonkamer nu lekker ruim en licht...

Vanochtend een zelfgemaakt jurkje uit de kast geplukt en aangetrokken, flipflops aan de voetjes, haar op zolder en ik heb DE doos gepakt... en ik ben direct aan de gang gegaan...


Héél de handel op de tafel uitgespreid... Het originele exemplaar van de hanger gevist... en binnen drie uurtjes was het af!!


Boodschapjes gedaan en toen had ik dorst... mja... hm... Ik liep een winkel uit en kijk gelijk op zo'n lekker terrasje met zo'n zonnige bank zithoek met lekkere kussens... Ik kon het niet weerstaan en ben het terras opgelopen en heb een colaatje light met citroentaartje besteld... 

Na een half jaar mutsen, sputteren, draaikonten, er naar kijken en weer in de doos stoppen en grumbelen... is het patroon af... en kan die eindelijk op de post!! De vlag mag wel uit!


Proost!!!

4 opmerkingen:

  1. Oh leuk, nieuw patroon, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, weer een mijlpaal getrotseerd! Voelt vast erg verlossend, en helpt waarschijnlijk ook voor je eigen creatieve proces (wat betreft naaien voor jezelf en kinderen).
    Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe patroon, al vrees ik dat ik Joline er niet meer blij mee zal kunnen maken. Die wil namelijk alleen nog maar broeken. Jurken zijn nog maar heel sporadisch toegestaan, helaas.

    Groeten, Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat drankje heb je dan dubbel en dwars verdiend! Herkenbaar dat iets waar je zo tegenaan zit te hikken, eigenlijk betrekkelijk snel klaar kan zijn. Maareh, je maakt me wel nieuwsgierig wat voor patroon je dan op de post gedaan hebt!
    Een hele kleine hint......???

    BeantwoordenVerwijderen
  4. knap werk, maar idd als je er even voor gaat is het vaak zo bekeken.
    Ben ook niet nieuwsgierig hoor!!!
    Groet, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Labels

ABC (2) accessoire (3) afwerken (1) algemeen (2) Allerlieblichst (1) Amy-Lynn (8) applicatie (3) auto (5) Award (11) baby (2) Babydoll/nachtjama/nachtpon/pyjama (18) bakken (12) Barbel (6) baret (4) bloemen (3) blouse (11) bodywarmer (2) Boek (2) boeken (13) bolero vestje (2) borduren (7) borduurrandjes (4) breien (21) brocante (10) broek (13) Burda (71) cadeau (14) cape (2) carnaval (13) Clubdag (2) Coco Chanel (1) Collie-Collie (4) Collie-Collie-shop (1) Collie-Collie.com (170) compagnie M. (1) creatief (64) Daisy (7) DaWanda (7) dieren (8) DIY (3) doop (1) E-book (19) Elodie (16) Enora (3) epilepsie (1) Escher (1) familie (2) Farbenmix (68) Feestdagen (10) Film (6) filmpje (5) foto-werkbeschrijving (3) foto's (31) fotocamera (3) fotoshoot (3) fournituren (26) Freebook (3) galerie (4) garderobe - collectie (2) Geslaagd (1) gilet (3) give-away (26) Goede doel (2) google (1) gordeltje (2) Gratis patroon (1) Groepsknuffel (2) haken (20) Hamburger Liebe (2) Handwerken (2) Haute Couture (2) Heleentje (8) herenkleding (1) herfst (3) Hilco (4) Homemade Mini Couture (7) hond (1) inetrnet (1) Inspiratie (1) interview (3) jarig (6) jas (14) jasje (25) jeweetweltasje (26) jongensmiddag (5) jurk (134) jurk Candy Cane (1) jurkje (2) jurkje Lena (7) jurkje Whiskers (7) kaduuk (1) kantjes en bandjes (10) kantoor (22) Kapsels (12) Katinka (1) KCW Kids Clothes Week (4) kerst (1) kinderfeestje (9) Kitschy Coo (1) kleding (1) Knip (73) Knippie (3) knuffels (3) Kortingscode Collie-Collie.com (1) kunst (1) kussen (4) Kyoko (2) La Maison Victor (3) lampion (2) lapjesdeken (20) laptop (2) legging (11) Linoleumsnede (1) LMV (1) locker (2) London (2) louisa-dress (1) maattabel (2) maillot (1) make-up (15) materialen webwinkel (1) Maxi Dress (1) meisjesmiddag (51) merklabels (3) Michael Miller (1) Mme Zsazsa Allemaal rokjes (7) mode (5) moederdag (3) Monny Schnitt (1) mouleren (1) museum (1) muts (4) naaien (2) naaiklusjes (8) naaimachine (22) naaipatroon (6) naaiprojecten (4) naaiweekend (2) Nadya (8) nieuw patroon (23) nieuwe start (1) Odilia (4) Oilily (5) ontbijt (2) ontwerpen (8) oorwarmer (1) op-maat - tip (1) Openbaar Vervoer (1) opruimen (8) Ottobre (12) Pasen (1) Paspel (1) paspop (2) patroon (12) patroonboek (1) patroonpapier (2) picknicken (1) planten (4) pleater (2) plooivoetje (2) poncho (3) poppen (1) poppenkleertjes (3) presentatie geven (1) Prijsvraag (2) proefkonijn maken (2) proefnaaien (2) punniken (1) recykleren (6) review (60) rimpel elastiek (1) rimpelen (1) Roberta (3) rok (77) Rokje (2) Rokje Alma Allerlieblichst (1) Roma & Toska (1) Roos (3) S.W.A.P. (1) sancho (15) schilderij (2) Schoenen (6) schoenendoosactie (1) school (18) shirt (26) shoppen (12) shoppen uit eigen kast (1) sieraden (6) Simplicity (3) sint maarten (2) Sinterklaas (6) sjaal (12) slaapkamer (17) slechthorend (2) sleuteltasje (1) smocken (11) sport (11) Star Pillow (1) stof (4) Stof voor durf-het-zelvers (1) stoffenpakket (1) Stoffenspektakel (7) stofjes (63) strijken (2) Style Special (1) Syndroom van Asperger (5) tafelkleed (3) tanden (3) tas (9) The Skater Dress (1) Tilda (16) tips (10) top (1) topje (8) tricot (10) Trouwdag (3) tuin (9) tuniek (3) Tutorial (9) uitdaging Sancho (33) uitgaan (6) Unique (5) UWYH (17) vaderdag (1) vakantie (78) verbouwen (13) Verjaardag (47) verkleden (15) verknasteren (1) verven (9) vest (3) webwinkel actie (1) webwinkels (11) werkplek (11) wikkelvest (1) Willemientje (8) Wonen (26) workshop (6) zelfgemaakt (1) Zelfgemaakte kleertjes Catharine Deweerdt (5) ziek (10) zonnetje (3) zwemdiploma (3)